(Załączony do Artykuł: Ogłoszenie o Naborze 17/2018/G - Powierzenie grantu - organizacja imprez, wydarzeń promujących lokalne produkty)
Ogłoszenie o naborze Nr 17/2018/G (Nazwa pliku: 17-2018-G Ogłoszenie o naborze - granty - produkty lokalne i tradycyjne.pdf) | Opis:Ogłoszenie o naborze Nr 17/2018/G ...
... środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na zadania w zakresie promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów i usług lokalnych lub wzmocnienia kapitału społecznego, ...
... Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na zadania w zakresie promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów i usług lokalnych lub wzmocnienia kapitału społecznego, w tym przez ...
... środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na zadania w zakresie promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów i usług lokalnych lub wzmocnienia kapitału społecznego, ...
... na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na zadania w zakresie promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów i usług lokalnych lub wzmocnienia kapitału społecznego, w tym przez podnoszenie wiedzy społeczności ...
... na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na zadania w zakresie promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów i usług lokalnych lub wzmocnienia kapitału społecznego, w tym przez podnoszenie wiedzy społeczności ...
... na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na zadania w zakresie promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów i usług lokalnych lub wzmocnienia kapitału społecznego, w tym przez podnoszenie wiedzy społeczności ...
... na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na zadania w zakresie w zakresie promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów i usług lokalnych.
Nabór nr 17/2018/G – Powierzenie grantów Promocja produktu lokalnego ...
LGD "Jurajska Kraina" zachęca do zapoznania się z możliwością bezpłatnej promocji swoich produktów! Jesteś rolnikiem lub lokalnym producentem żywności i szukasz nabywców swoich produktów? Agencja Rynk ...
W dniach 4-6 kwietnia 2014 r. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Jurajska Kraina” wzięło udział w III Targach Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych „Regionalia”, które odbyły się w Warszawie w Centrum ...
... i kulturalnej.
Przedsięwzięcie 2.1.1.
Infrastruktura społeczna, turystyczna, rekreacyjna i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie
Wskaźnik produktu:
Liczba zbudowanych, ...
... i kulturalnej.
Przedsięwzięcie 2.1.1.
Infrastruktura społeczna, turystyczna, rekreacyjna i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie
Wskaźnik produktu:
Liczba zbudowanych, ...
... w Jurajskiej Krainie
Cel szczegółowy 1.1 Rozwój przedsiębiorczości na terenie LGD do 2023.
Cel Ogólny 1. Wzrost konkurencyjności gospodarczej obszaru LGD
Wskaźnik produktu: liczba operacji polegających ...
... w Jurajskiej Krainie
Cel szczegółowy 1.1 Rozwój przedsiębiorczości na terenie LGD do 2023.
Cel Ogólny 1. Wzrost konkurencyjności gospodarczej obszaru LGD
Wskaźnik produktu: liczba operacji polegających ...
... - Konserwacja zabytków: 2 wnioski 3/2022/G - Produkty lokalne: brak wniosków
Rada LGD na XLIV. posiedzeniu rozpoczętym w dniu w dniu 27. października i kontynuowanym 9 listopada 2022 roku dokonała oceny ...
... towarzystwie najbliższych ludzi oraz najpyszniejszych lokalnych produktów, które polecają się na te święta. Bądźmy sobą, bądźmy razem przy jednym, wspólnym wigilijnym stole. Obdarujmy się wzajemnie ni ...
... dziedzictwa historycznego i kulturalnego
Przedsięwzięcie 2.4.1
Dziedzictwo historyczne i kulturalne Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba zabytków poddanych pracom ...
... i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie
Wskaźnik produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, wyposażonych obiektów rekreacyjnych. Wartość docelowa wskaźnika w ramach ogłoszonego ...
... i kulturalnej.
Przedsięwzięcie 2.1.1.
Infrastruktura społeczna, turystyczna, rekreacyjna i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie
Wskaźnik produktu:
Liczba zbudowanych, ...
... Krzaczyński
Uruchomienie działalności gospodarczej w zakresie pozyskiwania, obróbki i sprzedaży drewna oraz produktów drewnianych
10/P/1/2022
079316575
50 000,00 zł
12.04.2022 ...
... w Jurajskiej Krainie
Cel szczegółowy 1.1 Rozwój przedsiębiorczości na terenie LGD do 2023.
Cel Ogólny 1. Wzrost konkurencyjności gospodarczej obszaru LGD
Wskaźnik produktu: liczba operacji polegających ...
... w Jurajskiej Krainie
Cel szczegółowy 1.1 Rozwój przedsiębiorczości na terenie LGD do 2023.
Cel Ogólny 1. Wzrost konkurencyjności gospodarczej obszaru LGD
Wskaźnik produktu: liczba operacji polegających ...
... i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba utworzonych miejsc pełniących funkcje informacji turystycznej. Wartość docelowa wskaźnika ...
... turystycznej i kulturalnej.
Przedsięwzięcie 2.1.1.
Infrastruktura społeczna, turystyczna, rekreacyjna i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie
Wskaźnik produktu:
Liczba ...
Jednym z naszych produktów lokalnych, podobnie jak rejonu tarnowskiego, są niezliczone winnice i związana z nimi produkcja winogron, win, a także enoturystyka, czyli turystyka winiarska.
Winiarze! Nasi ...
...
POBIERZ AKTUALNĄ WERSJĘ LSR
Główna zmiana dotyczy Planu działania wskazującego harmonogram osiągnięcia poszczególnych wskaźników produktu oraz podwyższenie środków przewidzianych na realizację Przedsięwzięcia ...
... produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, wyposażonych miejsc aktywnego wypoczynku. Wartość docelowa wskaźnika w ramach ogłoszonego naboru minimum 3 sztuki.
Wskaźnik rezultatu: ...
... 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba utworzonych miejsc pełniących funkcje informacji turystycznej. Wartość ...
... promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba zrewitalizowanych, utworzonych ...
... produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, wyposażonych obiektów rekreacyjnych. Wartość docelowa wskaźnika w ramach ogłoszonego naboru minimum 2 sztuki.
Wskaźnik rezultatu:
Właściwy ...
... produktu:
Liczba zabytków poddanych pracom konserwatorskim lub restauratorskim w wyniku wsparcia otrzymanego w ramach realizacji strategii, wartość docelowa wskaźnika w ramach ogłoszonego naboru ...
... i promocja lokalnego dziedzictwa historycznego i kulturalnego
Przedsięwzięcie 2.4.1
Dziedzictwo historyczne i kulturalne Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba ...
... produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, wyposażonych obiektów rekreacyjnych. Wartość docelowa wskaźnika w ramach ogłoszonego naboru minimum 7 sztuk.
Wskaźnik rezultatu:
Właściwy ...
... i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba utworzonych miejsc pełniących funkcje informacji turystycznej. Wartość docelowa wskaźnika ...
... produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, wyposażonych miejsc aktywnego wypoczynku. Wartość docelowa wskaźnika w ramach ogłoszonego naboru minimum 3 sztuki.
Wskaźnik rezultatu: ...
... w Jurajskiej Krainie
Cel szczegółowy 1.1 Rozwój przedsiębiorczości na terenie LGD do 2023.
Cel Ogólny 1. Wzrost konkurencyjności gospodarczej obszaru LGD
Wskaźnik produktu: liczba operacji polegających ...
... w Jurajskiej Krainie
Cel szczegółowy 1.1 Rozwój przedsiębiorczości na terenie LGD do 2023.
Cel Ogólny 1. Wzrost konkurencyjności gospodarczej obszaru LGD
Wskaźnik produktu: liczba operacji polegających ...
... potencjału terenu LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu: ...
... 2.1.1.
Infrastruktura społeczna, turystyczna, rekreacyjna i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie
Wskaźnik produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, wyposażonych miejsc ...
... turystyczna, rekreacyjna i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie
Wskaźnik produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, wyposażonych obiektów rekreacyjnych. Wartość docelowa wskaźnika ...
W imieniu Organizatorów serdecznie zapraszamy do poznawania naszych produktów lokalnych, a jutro jest ku temu niepowtarzalna okazja.
Już w tę sobotę odbędzie się kolejny Małopolski Piknik Winny do Ojcowie! ...
... LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba ...
... LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba ...
... turystyczna, rekreacyjna i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie
Wskaźnik produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, wyposażonych placów zabaw. Wartość docelowa wskaźnika w ramach ...