... Ogólny 2.
Wzrost atrakcyjności obszaru LGD
Cel szczegółowy 2.2.
Wykorzystanie potencjału terenu LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie ...
... 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba utworzonych miejsc pełniących funkcje informacji turystycznej. Wartość ...
... promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba zrewitalizowanych, utworzonych ...
... Ogólny 2.
Wzrost atrakcyjności obszaru LGD
Cel szczegółowy 2.2.
Wykorzystanie potencjału terenu LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie ...
... potencjału terenu LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu: ...
... LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba ...
... LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba ...
... w ramach przedsięwzięć nr 2.1.1 - Infrastruktura społeczna, turystyczna, rekreacyjna i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie, nr 2.2.1 - Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych ...
... promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba utworzonych lub zmodernizowanych ...
... promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba utworzonych lub zmodernizowanych ...
... obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, ...
... obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba zbudowanych, zmodernizowanych, ...
... LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych i rekreacyjnych Jurajskiej Krainy
Wskaźnik produktu:
Liczba zrewitalizowanych, ...
... obszaru LGD
Cel szczegółowy 2.2
Wykorzystanie potencjału terenu LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych ...
... obszaru LGD
Cel szczegółowy 2.2.
Wykorzystanie potencjału terenu LGD dla rozwoju oraz promocji obszaru
Przedsięwzięcie 2.2.1.
Tworzenie i promocja atrakcji turystycznych ...
... 2.1.1 Infrastruktura społeczna, turystyczna, rekreacyjna i przestrzeń publiczna w Jurajskiej Krainie
Cel szczegółowy 2.2 Wykorzystanie potencjału LGD dla rozwoju obszaru promocji Przedsięwzięcie 2.2.1 ...