DYREKTOR BIURA LGD - PIOTR FOSZCZ
Zakres obowiązków:
- wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia i Zarządu,
- realizacja zadań określonych przez Zarząd,
- prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
- współpraca z organami Stowarzyszenia w zakresie realizacji LSR,
- redagowanie wewnętrznych materiałów informacyjnych,
- przygotowywanie materiałów na Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia oraz posiedzenia Zarządu, Rady Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej,
- opracowywanie projektów zmian w statucie i regulaminach organizacyjnych,
- obsługa Walnego Zebrania Członków, posiedzeń Zarządu, Komisji Rewizyjnej i Rady Stowarzyszenia,
- sporządzanie protokołów z posiedzeń organów Stowarzyszenia, prowadzenie dokumentacji organów Stowarzyszenia, sporządzanie odpisów uchwał organów Stowarzyszenia,
- prowadzenie dokumentacji członkowskiej,
- nadzór nad pozostałymi pracownikami Biura poprzez planowanie, organizowanie oraz koordynowanie ich pracy,
- nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura,
- nadzór nad udzielaniem potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie,
- nadzór nad obsługą wniosków i nad prowadzeniem monitoringu realizowanych operacji,
- opracowywanie planów pracy, szkoleń i budżetu oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych, nadzór nad prawidłowością sporządzania innych sprawozdań,
- nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem LSR,
- nadzór nad prowadzeniem korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- koordynacja działań informacyjno-promocyjnych związanych z obszarem działania Stowarzyszenia,
- współpraca z przedstawicielami mediów,
- gromadzenie i udostępnianie informacji i dokumentacji z zakresu działalności Stowarzyszenia,
- udział w naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia,
- sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy.
- koordynacja prac związanych z przygotowaniem Lokalnej Strategii Rozwoju kierowanej przez społeczność,
- prace nad przygotowaniem dokumentu uwzględniające włączenie lokalnej społeczności,
- koordynacja prac związanych z przygotowaniem Lokalnej Strategii Rozwoju
- prace nad przygotowaniem dokumentu uwzględniające włączenie lokalnej społeczności.
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I PROJEKTÓW - EWELINA WILK
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji organów stowarzyszenia.
- prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach Wdrażania LSR.
- zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia.
- wdrażanie zapisów planu komunikacji oraz udzielanie informacji beneficjentom na temat wdrażanych działań stowarzyszenia.
- zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami tworzenie projektów dokumentów związanych z realizacją umowy dot. Funkcjonowania LGD.
- realizacja działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD Jurajska Kraina.
- obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR obszaru LGD w tym obsługa administracyjna Rady LGD.
- przygotowywanie ocen, sprawozdań i informacji dotyczących działań realizowanych przez LGD w ramach Inicjatywy LEADER, w tym działań związanych z wdrażaniem LSR.
- monitoring realizacji działań, realizacji wskaźników, między innymi w celu aktualizacji LSR.
- przygotowywanie naborów wniosków o przyznanie pomocy w ramach działania Wdrażanie LSR.
- przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o przyznanie dofinansowania w ramach działania Wdrażanie LSR.
- prowadzenie sprawozdawczości, w tym rejestru konsultacji udzielanych przez pracowników Biura i konsultantów.
- realizacja przedsięwzięć określonych w LSR.
- poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.
- przygotowanie spotkań informacyjnych i szkoleniowych z konsultantami oraz potencjalnymi wnioskodawcami po uzgodnieniu z Dyrektorem Biura.
- przygotowywanie korespondencji i przedkładanie jej do akceptacji Dyrektorowi Biura, podejmowanie decyzji dotyczących realizacji projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami po uprzedniej akceptacji Dyrektora Biura.
- prowadzenie prac nad przygotowaniem Lokalnej Strategii Rozwoju kierowanej przez społeczność
- gromadzenie danych sprawozdawczych.
- stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych odpowiednimi przepisami prawa w tym uchwał Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia oraz Uchwał Zarządu LGD,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
- prowadzenie działań animacyjnych, monitorujących i ewaluacyjnych.
SPECJALISTA DS. AKTYWIZACJI I PROMOCJI - ALEKSANDRA MIKUŁA
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i realizowanie działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD Jurajska Kraina, służących aktywizacji społeczności lokalnej.
- przygotowanie i realizowanie zadań związanych z promocją działalności stowarzyszenia.
- współdziałanie z organizacjami, instytucjami, przedsiębiorcami i innymi podmiotami prowadzącymi działalność zbieżną z celami działalności stowarzyszenia.
- wdrażanie zapisów planu komunikacji.
- przygotowanie projektów umów, rozliczanie, monitoring oraz prowadzenie działań kontrolnych w stosunku do grantobiorców.
- przygotowywanie i złożenie wniosków w zakresie działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”.
- przygotowywanie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem i działalnością LGD oraz realizacją LSR oraz przygotowywanie udziału LGD w spotkaniach, targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno - kulturalnych i innych wydarzeniach mających na celu promocję LGD.
- obsługa fotograficzna spotkań, narad, konferencji, targów oraz innych imprez organizowanych przez LGD.
- redagowanie oraz aktualizacja strony internetowej Stowarzyszenia.
- przeprowadzenie, koordynacja i rozliczenie działań aktywizujących realizowanych w ramach partnerstw.
- prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową.
- wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych odpowiednimi przepisami prawa w tym uchwał Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia oraz Uchwał Zarządu LGD.
- wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Biura, wynikających z bieżących działań Biura.
- stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- prowadzenie działań animacyjnych, monitorujących i ewaluacyjnych.