ul. T. Kościuszki 64,
32-090 Słomniki

+48 12 380 10 61
biuro@jurajskakraina.pl

Pracownicy Biura LGD

.

ico man

DYREKTOR BIURA LGD - PIOTR FOSZCZ

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia i Zarządu,
  • realizacja zadań określonych przez Zarząd,
  • prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
  • współpraca z organami Stowarzyszenia w zakresie realizacji LSR,
  • redagowanie wewnętrznych materiałów informacyjnych,
  • przygotowywanie materiałów na Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia oraz posiedzenia Zarządu, Rady Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej,
  • opracowywanie projektów zmian w statucie i regulaminach organizacyjnych,
  • obsługa Walnego Zebrania Członków, posiedzeń Zarządu, Komisji Rewizyjnej i Rady Stowarzyszenia,
  • sporządzanie protokołów z posiedzeń organów Stowarzyszenia, prowadzenie dokumentacji organów Stowarzyszenia, sporządzanie odpisów uchwał organów Stowarzyszenia,
  • prowadzenie dokumentacji członkowskiej,
  • nadzór nad pozostałymi pracownikami Biura poprzez planowanie, organizowanie oraz koordynowanie ich pracy,
  • nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura,
  • nadzór nad udzielaniem potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie,
  • nadzór nad obsługą wniosków i nad prowadzeniem monitoringu realizowanych operacji,
  • opracowywanie planów pracy, szkoleń i budżetu oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych, nadzór nad prawidłowością sporządzania innych sprawozdań,
  • nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem LSR,
  • nadzór nad prowadzeniem korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • koordynacja działań informacyjno-promocyjnych związanych z obszarem działania Stowarzyszenia,
  • współpraca z przedstawicielami mediów,
  • gromadzenie i udostępnianie informacji i dokumentacji z zakresu działalności Stowarzyszenia,
  • udział w naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia,
  • sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy.
  • koordynacja prac związanych z przygotowaniem Lokalnej Strategii Rozwoju kierowanej przez społeczność,
  • prace nad przygotowaniem dokumentu uwzględniające włączenie lokalnej społeczności,
  • koordynacja prac związanych z przygotowaniem Lokalnej Strategii Rozwoju
  • prace nad przygotowaniem dokumentu uwzględniające włączenie lokalnej społeczności.

 ico woman

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I PROJEKTÓW - EWELINA WILK

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie dokumentacji organów stowarzyszenia.
  • prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach Wdrażania LSR.
  • zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia.
  • wdrażanie zapisów planu komunikacji oraz udzielanie informacji beneficjentom na temat wdrażanych działań stowarzyszenia.
  • zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami tworzenie projektów dokumentów związanych z realizacją umowy dot. Funkcjonowania LGD.
  • realizacja działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD Jurajska Kraina.
  • obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR obszaru LGD w tym obsługa administracyjna Rady LGD.
  • przygotowywanie ocen, sprawozdań i informacji dotyczących działań realizowanych przez LGD w ramach Inicjatywy LEADER, w tym działań związanych z wdrażaniem LSR.
  • monitoring realizacji działań, realizacji wskaźników, między innymi w celu aktualizacji LSR.
  • przygotowywanie naborów wniosków o przyznanie pomocy w ramach działania Wdrażanie LSR.
  • przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o przyznanie dofinansowania w ramach działania Wdrażanie LSR.
  • prowadzenie sprawozdawczości, w tym rejestru konsultacji udzielanych przez pracowników Biura i konsultantów.
  • realizacja przedsięwzięć określonych w LSR.
  • poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.
  • przygotowanie spotkań informacyjnych i szkoleniowych z konsultantami oraz potencjalnymi wnioskodawcami po uzgodnieniu z Dyrektorem Biura.
  • przygotowywanie korespondencji i przedkładanie jej do akceptacji Dyrektorowi Biura, podejmowanie decyzji dotyczących realizacji projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami po uprzedniej akceptacji Dyrektora Biura.
  • prowadzenie prac nad przygotowaniem Lokalnej Strategii Rozwoju kierowanej przez społeczność
  • gromadzenie danych sprawozdawczych.
  • stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
  • wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych odpowiednimi przepisami prawa w tym uchwał Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia oraz Uchwał Zarządu LGD,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
  • prowadzenie działań animacyjnych, monitorujących i ewaluacyjnych.

 ico woman

SPECJALISTA DS. AKTYWIZACJI I PROMOCJI - ALEKSANDRA MIKUŁA

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie i realizowanie działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD Jurajska Kraina, służących aktywizacji społeczności lokalnej.
  • przygotowanie i realizowanie zadań związanych z promocją działalności stowarzyszenia.
  • współdziałanie z organizacjami, instytucjami, przedsiębiorcami i innymi podmiotami prowadzącymi działalność zbieżną z celami działalności stowarzyszenia.
  • wdrażanie zapisów planu komunikacji.
  • przygotowanie projektów umów, rozliczanie, monitoring oraz prowadzenie działań kontrolnych w stosunku do grantobiorców.
  • przygotowywanie i złożenie wniosków w zakresie działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”.
  • przygotowywanie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem i działalnością LGD oraz realizacją LSR oraz przygotowywanie udziału LGD w spotkaniach, targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno - kulturalnych i innych wydarzeniach mających na celu promocję LGD.
  • obsługa fotograficzna spotkań, narad, konferencji, targów oraz innych imprez organizowanych przez LGD.
  • redagowanie oraz aktualizacja strony internetowej Stowarzyszenia.
  • przeprowadzenie, koordynacja i rozliczenie działań aktywizujących realizowanych w ramach partnerstw.
  • prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową.
  • wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych odpowiednimi przepisami prawa w tym uchwał Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia oraz Uchwał Zarządu LGD.
  • wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Biura, wynikających z bieżących działań Biura.
  • stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
  • prowadzenie działań animacyjnych, monitorujących i ewaluacyjnych.

 

 

Kategoria: